logo
phone +48 721 733 233

Koszty i sposoby dostawy

Koszty dostawy, warunki transportu i odbioru towaru oraz szczegóły przesyłki wraz z ewentualnymi reklamacjami

 

 

1. Czas dostawy

Czas dostawy od momentu zrealizowania zamówienia to najczęściej nie więcej niż 48h. Przeważnie zamówienia realizujemy w ciągu godziny od złożenia zamówienia (od poniedziałku do soboty).
Zamówienia złożone do godz 09:00 danego dnia – wysyłamy jeszcze w ten sam dzień w przypadku jeśli nie wymaga to ingerencji logistycznych w przerzucenie towaru z magazynów

* Zastrzegamy sobie prawo, że maksymalnie czas dostawy może sie wydłużyć do 3-4 dni roboczych w przypadku sytuacji niezależnych od nas tj. bardzo trudne warunki pogodowe, usterki pojazdów dostawczych, intensywne zatory drogowy, wypadki itp.

 

2. Koszty dostawy

Koszt zamówienia obliczany jest automatycznie w koszyku na podstawie wagi towaru, jego rozmiarów oraz na podstawie magazynu docelowego z którego będzie wysyłany.

Koszt całkowity zamówienia płytek wraz z dostawą będzie wyliczony automatycznie po dodaniu produktów
Koszty dostawy to całkowity koszt brutto wysyłki towaru, który jest aktualnie w koszyku bez dodatkowych opłat. Cena dostawy jest stała bez względu na miejsce dostarczenia w całej Polsce.

Koszty dostawy wahają się od 139zł do 250zł w zależności od wagi palety, jej gabarytów oraz formy płatności (pobranie lub przedpłata)

 

3. Odbiór towaru oraz procedura odbioru

a) paletę należy obejrzeć z zewnątrz pod kątem uszkodzeń oraz czy płytki na palecie nie są przechylone i nie wystają poza obrys palety
b.1) jeśli towar z zewnątrz nie posiada widocznych ubytków, uszkodzeń, posiada zabezpieczenie oraz płytki stoją prosto na palcie to należy przesyłkę odebrać
b.2) jeśli towar posiada widoczne uszkodzenia należy spisać protokół z kurierem oraz nie odbierać przesyłki, należy również wykonać zdjęcia przesyłki i zachować je, oraz wysłać na nasz adres mailowy: sklep@tanigres.pl
c) przesyłkę należy w ciągu 24 godzin otworzyc i sprawdzić paczki pod kątem uszczerbień, uchybień, wad fabrycznych, odbarwień i kompletności zamówienia
c.1) jeśli przesyłka po jej odebraniu i otwarciu posiada wady, płytki są popękane lub uszczerbione to należy wykonać zdjęcia uszkodzeń i wysłać do nas na adres mailowy: sklep@tanigres.pl wraz ze zdjęciami oraz dokumentem zakupu

 

4. Szczegóły przesyłki oraz doręczenia

a) Wszystkie przesyłki są wysyłane wyłącznie na paletach (europaleta 120x80cm)
b) Dostawy odbywają się w godz. pracy firmy kurierskiej – w dni powszednie w godzinach 08:00 – 16:00
c) Nie posiadamy usługi dostarczenia w weekend, oraz na specjalną godzinę z uwagi na to, że obsługuje nasze dostawy firma zewnętrzna
d) Nie oferujemy wniesienia towaru, doręczenie obejmuje zdjęcie palety z auta dostawczego przy adresie doręczenia lub jeśli dojazd jest niemożliwy przy najbliższym możliwym miejscu do którego bezpiecznie może dojechać auto dostawcze
e) Przed dostawą do klienta, kurier kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą z uwagi na specyfikę towaru oraz dostawy (kurier paletowy)

 

5. Przed położeniem

a) przed położeniem płytek należy bezzwłocznie sprawdzić ich odcień, jakośc i rysunek strony licowej – płytki, które są już położone nie podlegają reklamacji!
b) wszelkie reklamacje dotyczące odbarwienia, ukruszenia, wad fabrycznych, niedolania na powierzchni itp. nie będą uwzględniane po ułożeniu płytek
c) należy pamiętać, aby sprawdzić zgodność partii produktu i numer seryjny płytek oraz należy pamiętać, że płytki tego samego modelu, lecz z innych partii produkcyjnych będą się od siebie mogły różnić odcieniem!

 

Ważne założenia, oraz instrukcje!

  1. Dostawy naszych płytek najczęściej są realizowane przez duże samochody ciężarowe o wadze powyżej kilku ton, co może powodować problemy z dojazdem w miejsca takie jak małe, wąskie uliczki, nieutwardzony, sypki grunt, drogi z zakazem wjazdu samochodom ciężarowym
  2. Aby sprzedawca podjął sprawę reklamacji należy dostarczyć zdjęcia uszkodzonego lub niekompletnego asortymentu, opis ilości towaru, dokument zakupu oraz opis powstałych uszkodzeń. Zdjęcia oraz pisemne reklamacje można przesyłać na adres mailowy: sklep@tanigres.pl oraz reklamacje@tanigres.pl
  3. Pamiętaj sprawdzić zawsze płytki przed ułożeniem! Płytki po ułożeniu nie podlegają reklamacjom
  4. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru

 

Twój koszyk (0)

Twój koszyk jest pusty

Aby dodać produkt kliknij przycisk "dodaj do koszyka" na karcie produktowej. Pełen asortyment znajdzisz tutaj:

Nasze płytki Akcesoria glazurnicze Chemia budowlana Armatura łazienkowa Katalog produktów

💸 Kupujesz produkty z dwóch różnych magazynów, więc przesyłka będzie droższa niż standardowo.

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu ustalenia niższej kwoty przesyłki: +48 721 733 233

🚚 Widzimy, że planujesz większe zakupy

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu ustalenia niższej kwoty przesyłki: +48 721 733 233

Suma:

0,00

Złóż zamówienie