logo
phone +48 721 733 233

FAQ

Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie.
Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.

Przy każdym produkcie staramy się opisywać przybliżony czas realizacji. W przypadku towarów oznaczonych „Produkt gotowy do natychmiastowej wysyłki” zamówienia realizowane są od razu po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie firmowym w przypadku wpłaty na konto. Kierowca/dostawca jest zobowiązany dostarczyć towar oznaczany jako „Produkt gotowy do natychmiastowej wysyłki” do klienta w 24h od momentu nadania. W przypadku towarów oznaczonych „Produkt pod zamówienie”, wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych. Standardowy czas realizacji zamówienia to około 1-3 dni roboczych, w specjalnych wypadkach może ulec nieznacznemu wydłużeniu (chwilowy brak asortymentu w magazynie). W momencie zamówienia towaru oznaczonego „Produkt pod zamówienie indywidualne”, wysyłka w ciągu 7-21 dni roboczych, nasz dział obsługi klienta sprawdza dostępność towaru w fabryce, rezerwuje wolne miejsce w pierwszym wolnym transporcie i w przeciągu 48 godzin (licząc dni robocze) od momentu złożenia zamówienia informuje klienta jaki jest najszybszy możliwy termin zrealizowania zamówienia.

Do klienta należy decyzja czy odpowiada mu podany przez nas czas realizacji zamówienia. W przypadku towarów pod zamówienie jest wymagana wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Na życzenie klienta przed wpłatą zaliczki możemy wystawić fakturę PROFORMA. Po wpłacie zaliczki wystawiamy fakturę zaliczkową lub pełną FV zależnie od terminu realizacji zamówienia. Zamówienie będzie realizowane po wpłynięciu na konto kwoty zaliczki.

Przy odbiorze sprawdź stan przesyłki. Jeśli będzie uszkodzona lub jeśli płytki na palecie będą mocno przechylone i będą wystawały poza obrys palety - niezwłocznie wykonaj zdjęcia przesyłki oraz etykiety listu przewozowego, a następnie spisz protokół z kurierem i skontaktuj się z nami.

Cały proces jest szybki i staramy się, aby był jak najbardziej komfortowy dla klienta.Klient, który odbierze zamówienie od kuriera zobowiązany jest do sprawdzenia płytek w ciągu 48h od jej dostarczenia i zgłoszenia problemów dotyczących brakujących ilości towaru jeśli takowe występują lub defektów produktu jeśli występują. Wówczas należy wykonać zdjęcia towaru i się z nami skontaktować.

Płytki przed położeniem należy sprawdzić względem odcieni, kalibru i jakości. Wszelkie zastrzeżenia prosimy bezzwłocznie przekazać nam kontakując się telefonicznie lub mailowo na adres: reklamacje@tanigres.pl

WAŻNE! PŁYTKI PO POŁOŻENIU NIE PODLEGAJA REKLAMACJOM!

Przy składaniu zamówienia klient wybiera najdogodniejszy dla niego sposób zapłaty jak i transportu.
Na wszystkie towary, które nasz sklep ma na stanie możliwa jest forma płatności przy odbiorze. W przypadku towarów na zamówienie, z reguły potrzebujemy zaliczki w wysokości 30% wartości całkowitego zamówienia. Reszta płatności może być uiszczona przy odbiorze.

Do każdego zakupu dokładamy paragon imienny lub na życzenie klienta wystawiamy fakturę.
W momencie zakupu klient proszony o podanie danych i wyboru czy chciałby otrzymać fakturę czy paragon.
Każda faktura jest dokładna i wysyłana z towarem lub w przypadku odbioru osobistego wręczana przy zakupie.

Nasz sklep ma magazyny przeznaczone do przechowania zakupionego towaru.
Po wcześniejszym uregulowaniu należności za zakupiony towar klient ma możliwość bezpłatnego przechowania towaru na okres do 6 miesięcy i odebranie go lub zlecenie przesyłki w dowolnym terminie. W przypadku takiej usługi wymagana jest wpłata zaliczki ustalana indywidualnie. ​

Istnieje możliwość bezpłatnego zarezerwowania towaru, którego stan na magazynie jest większy niż 100 m2, na okres do 3 dni roboczych. Po tym terminie rezerwacja jest zdejmowana, a towar trafia do ponownej sprzedaży.

W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta biuro@integro.com.pl.
Prosimy o podanie:
- Danych do faktury
- Danych do wysyłki duplikatu
Prześlemy duplikat.

Zmienić dane na fakturze można tylko za pomocą podpisanej noty korygującej.
Należy podpisać dowód zakupu i odesłać go na adres naszego sklepu wraz z:
- Danymi do faktury
- Numer kontaktowy
- Danymi do wysyłki faktury
Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy dowód zakupu na podany przez Państwa adres.

W naszej firmie mają Państwo możliwość:
-Płatność przy odbiorze
-Płatność na konto
-PayU

Tak oczywiście, dajemy taką możliwość.

Tak oczywiście możemy wysłać towar za granicę ! Jest to tylko możliwe po dokonaniu przedpłaty za całe zamówienie. W sprawie określenia dokładnych warunków zakupu prosimy o kontakt mailowy.

Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk. Ze względu na rodzaj materiału jego wysyłka odbywa się na paletach.

Twój koszyk (0)

Twój koszyk jest pusty

Aby dodać produkt kliknij przycisk "dodaj do koszyka" na karcie produktowej. Pełen asortyment znajdzisz tutaj:

Nasze płytki Akcesoria glazurnicze Chemia budowlana Armatura łazienkowa Katalog produktów

💸 Kupujesz produkty z dwóch różnych magazynów, więc przesyłka będzie droższa niż standardowo.

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu ustalenia niższej kwoty przesyłki: +48 721 733 233

🚚 Widzimy, że planujesz większe zakupy

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu ustalenia niższej kwoty przesyłki: +48 721 733 233

Suma:

0,00

Złóż zamówienie